USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET



1. En ole saanut tilausvahvistusta, missä vika voisi olla?

  • Verkkokaupastamme lähtee automaattisesti tilausvahvistus asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.

  • Tarkista ihan ensimmäisenä roskaposti. Esimerkiksi hotmailissa roskaposti löytyy vasemmalla sivupalkissa omana kansiona. Googlen gmail sähköpostissa roskaposti on ikävästi piilotettu. Löydät sen kun klikkaat vasemmalla sivupalkissa olevaa sanaa Suurenna. Tämän jälkeen roskaposti pitäisi näkyä omana kansiona vasemmassa sivupalkissa. Roskapostissa säilyvät viestit vain tietyn aikaa, muutamia päiviä.

  • On mahdollista, että asiakas kirjoitti sähköpostinsa väärin.

  • On mahdollista, että asiakkaan sähköposti on täynnä. Tällöin meidän tilausvahvistus palautuu sähköpostiimme ja siitä tiedämme, ettei asiakas ole saanut tilausvahvistusta.

  • On mahdollista, että asiakas ei maksun suoritettuaan (checkout tai everyday) palannut verkkokauppaamme takaisin. Tällöin tilaus ei välttämättä tullut voimaan, vaikka asiakkalta maksu on lähtenytkin.

  • On aina tärkeää selvittää syy!
    • Mikäli asiakas on kirjoittanut väärin sähköpostiosoitteensä, hän ei pääse kirjautumaan seuraavalla kerralla tilillensä.
    • Jos on käynyt tilanne, joissa asiakas ei ole palautunut onnistuneesti maksun jälkeen takasin verkkokauppaamme. Tällöin tilaus ei ole voimassa ja tilatut tavarat eivät ole varattuna, vaikka maksu olisikin lähtenyt asiakkaan tililtä tai sopimus everydayn välille syntynyt.

  • Laita sähköpostilla mailia asiasta, niin yritetään selvittää, miksi et ole tilausvahvistusta saanut: asiakaspalvelu@tenavalinna.fi


 

2. En saanut laskua tilaukseni mukana, kuinka voin maksaa laskun?

  • Lastenpuoti Tenavalinna toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden myyjänä ja vastaa tuotteiden toimituksista sekä niihin liittyvistä reklamaatioista.

  • Kun maksutavaksi on valittu Everyday-verkkomaksu, Everyday-verkkomaksu toimii maksutapana, laskuttaa asiakasta ja on maksun saaja. Laskun voi maksaa kertasuorituksena, jolloin laskulle EI lisäkuluja, mikäli ostos maksetaan kokonaisuudessaan eräpäivään mennessä, todellinen vuosikorko tällöin on 0%. Eräpäivä seuraavan kuukauden lopussa, keskimäärin 45 pv korotonta maksuaikaa. Tai mikäli asiakas haluaa, laskun voi maksaa myös kuukausierissä, jolloin minimilyhennys 1/5 laskun loppusummasta, kuitenkin vähintään 20 euroa. Eräpäivän jälkeen avoimeksi jäävälle saldolle laskutetaan kuukausikorkoa 5%. Tyypillisen 500 euron luottosumman todellinen vuosikorko on 48,52 %

 
 
  • Kun maksutavaksi on valittu Joustoraha, Joustoraha toimii maksutapana, laskuttaa asiakasta ja on maksun saaja. Kun maksat joustorahalla ja valitset maksutavaksi laskun, saat aina korotonta maksuaikaa 14 vuorokautta. Ainoa kulu on laskutusmaksu 4,90€. Joustorahalla voit maksaa myös erissä 1-12 kuukauden takaisinmaksuajalla. Tällöin laskutusmaksun 4,90€ /lasku lisäksi perimme avoinna olevasta lainasummasta 29% vuotuista korkoa (kuukausikorko 2,42%).

 

3. Onko kaikki tilattavat tuotteet varastossanne?

  • Kaikki mitä verkkokaupassa on tilattavissa, löytyy välittömästi omasta varastostamme.

  • Mikäli jotain kokoa ei ole valittavissa, se tarkoittaa että tuote on loppuunmyyty tai kyseistä kokoa ei ole meillä myynnissä ollutkaan.

 

4. Miten toimin, kun haluan palauttaa tilaukseni?

  • Jotta tiedämme odottaa palautustasi, toivomme, että ilmoitat meille palautuksista etukäteen sähköpostitse: asiakaspalvelu@tenavalinna.fi

  • Katso tarkat palautusohjeet löydät täältä